Here we go again! Inte en dag för tidigt med en uppdatering.

Vet inte om det är bilden som är kass, dålig posering eller för mycket fett, men jag tycker att det ser helt annorlunda ut på den här bilden jämfört mot tidigare månadsbilder. Det ser relativt massivt ut men med mycket färre detaljer. Det har dock blivit betydligt sämre ryggträning de senaste två månaderna vilket är tråkigt. Dock ha benträningen blivit bättre. Det är ju en tröst alltid. Nu (eller ja, för tre veckor sen) så vänder jag nedåt igen viktmässigt. Känner mig alldeles för mycket ur form för att vilja fortsätta viktuppgången.
 
-----
 
Tidigare bilder:

 
------------------
 
Det är lite tyngre nu med kaloriunderskott men jag har inte märkt av några större styrkeskillnader. Igår satte jag repsrekord i knäböj med ett extra rep. Nu klarade jag 7x150kg. Det är inte alls så dumt med tanke på att jag vägde in på 84,5kg på morgonen.
Jag provkörde även en sporthoj för första gången. En BWM S1000RR med 200 hästar :) Helt sanslös effekt! och bromsarna är helt brutala. Trots det var den väldigt lättkörd. Nu känns min Superduke som en stor moped dock... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0